Halaman

Khamis, 13 Oktober 2011

Idea...O...Idea...

Saat ni aku sedang ketandusan idea. Puas memikirkannya tapi masih juga tak dapat. Bila on je si hijau...terus blur ngalahkan otak yang sedang jammed. Hinggakan aku naik malas untuk menghadap si hijau lagi. Bila difikiran secara positif...kalau aku tak siapkan, maka akan tergendalalah novel kedua aku. Walaupun dalam kepala otak ni dah bermacam-macam benda yang sedang aku rangkakan tapi itulah...bila on je si hijau hilang ters idea aku. Sometime feed up gak dibuatnya.
Macam manalah sesetengah penulis tu boleh dapat idea on the spot ye? Aku ni macam nak gila tapi belum gila lagilah nak dapatkan idea tu. Macam novel SAK ni...ambil masa bertahun untuk aku siapkan. Asyik ketandusan idea aje. Tapi bila dah dapat idea...maka tak ingat dunia. Sanggup aku tidur lewat malam untuk menyiapkannya hehehe

Tiada ulasan: