Halaman

Sabtu, 8 Mac 2014

Luahan Aku...Kasih Jangan Kau Pergi


 Ermmm...macam mana? Sesuai tak watak NAD ZAINAL sebagai QUE a.k.a IWANA QASDINA dalam citer ni? Bila tengok Nad berlakon dalam telefilem MISAH TARZAN, HAJAR RUNCIT baru-baru ni...aku tertarik dengan watak tomboy dia tu. Memang slumber giga. Kelakar pun ada. Bukan aku aje yang cakap macam tu tapi, anak saudara aku pun kata benda yang sama. Sanggup dia berkampung kat rumah aku semata-mata nak tunggu telefilem tu tamat.

Watak lelaki pulak, aku tak terfikir siapa pun. Kalau diikutkan kepala aku yang sengal ni, mahu saja aku pilih my febret actor. Siapa? Siapa lagi kalau bukan....AARON AZIZ hahaha!! Tapi...takkanlah nak gunakan watak yang sama kut. Kan? Kan? Kan?

Watak Aaron...aku dah gunakan dalam novel STRICTLY IN LOVE. Kalau aku guna watak yang sama mahunya orang kata yang aku ni peminat tegar si Aaron Aziz. Pada hal, takdelah tegar sangat pun. Tapi...bila nampak dia kat kaca tv...boleh hilang tumpuan jadinya hahaha!!

So, aku pilihlah mamat ni. Jika diikutkan karektor IRFAN, dia ni dikirakan sesuailah. Nak kata hensem, taklah sangat. Kira yang sedang-sedang saja (Uiks!! Dah macam tajuk lagu pulak hehehe!!). Bukannya apa, tak tahu nak gambarkan siapa yang sesuai. Kira halallah ya.

Apa pun, moga terhibur dengan mss ni. Nasihat aku cuma satu...Jangan sesekali hina orang kerana kekurangan yang ada pada dia. Tidak mustahil suatu hari nanti, orang yang kita hina...orang yang sering kita rendahkan...orang yang sering kita perlekehkan...akan menjadi orang yang kita sayang separuh mati.

Tiada ulasan: