Halaman

Selasa, 26 Julai 2011

Akhirnya....

Dah lama aku simpan novel ni. Akhirnya siap juga. Puas juga mencari idea untuk menyiapkannya maka terciptalah SELAGI ADA KASIH (SAK). Percubaan yang entah ke berapa tapi ini merupakan novel pertama saya publishkan di mata umum.
Bukannya apa...saya tak yakin dengan diri saya sendiri tapi berkat dari dorongan ahli keluarga dan teman rapat maka lahirlah novel SAK ni. Walaupun saya tahu banyak kekurangannya. Di harap pembaca dapat menilainya dan dapat memberi komen.
Hakikatnya, komen dari anda semua amat saya harapkan. Tidak kira samada ianya negatif mahupun positif. Akan saya terima dengan hati yang terbuka.

3 ulasan:

twins berkata...

heee bagus la mcm 2...
klau blh tlglh slalu updte blog ni dengan new n3....
insyaallh novel ni mampu mengikat peminat tk setia kt blog ni

Intan Asyikin berkata...

insyaALLAH & trima kasih atas komen anda

@RiNnIe@ berkata...

gambate neh... kami akan sentiasa berada dibelakang menyokong....